- داشتن اخلاق حسنه و روی گشاده در برخورد با مراجعین و صبر و شکیبایی در تامین خواسته های منطقی آنان درچارچوب قوانین و مقررات جاری
- توجه به وضعیت روحی مراجعین (به ویژه مراجعین ثبت فوت) و درنظر گرفتن تالمات روحی آنان
- داشتن انضباط و وجدان کاری و پرهیز از سهل انگاری در انجام امور مردم
- حفظ آراستگی ، نظافت شخصی و رعایت شئونات اسلامی
- حفظ تواضع و فروتنی ضمن تلاش درجهت افزایش دانش و آگاهی خود به منظور راهنمایی صحیح مراجعان و رفع مشکلات آنان درچارچوب ضوابط جاری
- وقت شناسی و حضور به موقع درمحل کار
- حذف تشریفات زائد یا اقدامات غیر ضروری به منظور تسریع در ارائه خدمات به مردم
- صرفه جویی خردمندانه و استفاده اصولی از بیت المال
- دقت در تنظیم اسناد سجلی و خود داری از تسلیم مدارک و اسناد به اشخاص که حق دریافت آن ها را ندارند.
- امانت داری و عدم افشاء اطلاعات سجلی افراد با توجه به مفاد ماده ۳۴ قانون ثبت احوال
آخرین بروز رسانی مطلب: ۱۳۹۶/۰۳/۰۱